Wandelen met Wendy

Na een paar jaar intensief hardlopen scheurde ik op een dag mijn enkelbanden. Tijdens mijn herstelperiode mocht ik beginnen met korte wandelingen zodat ik uiteindelijk weer zou kunnen starten met hardlopen. Dat is gelukt, maar er kwam nog iets bij. Ik wilde niet meer stoppen met wandelen.

Ik hoop je hier op mijn blog te inspireren met mooie, leuke wandelroutes en mijn wandel ervaringen. En voor de mensen die wandelen maar suf vinden, kijk en lees mee en wie weet loop je toch ook binnenkort een blokje om.

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag