Hoe het allemaal begon
Wandelen. Hoe en waarom begin je daar nou eigenlijk mee? Ik vond het altijd maar een suffe bezigheid, vooral bedoeld voor de 50-plusser. Wandelen, ik liep liever hard. Tot eind Juni van dit jaar 2019. Ik scheurde mijn enkelbanden met een potje voetbal.
In 2015 ben ik gestopt met roken en begonnen met hardlopen. Heerlijk! En dat vind ik nog steeds, maar ik heb er een hobby bij. Wandelen. Voordat ik mijn enkelbanden scheurde heb ik aan twee wandelevenementen mee gedaan, maar dat nam ik allemaal niet zo serieus. Ik vond het wel heel lekker, maar toch hield mij nog iets tegen om mezelf er helemaal aan over te geven. Totdat ik in mijn herstel periode terecht kwam afgelopen zomer.
Na 3 weken gips en 6 weken brace moest ik weer leren lopen zonder hulpmiddel. Van de huiskamer naar de tuin, vanuit de tuin de straat op en vanaf de straat het park in. Iedere dag liep ik een stukje. Ik begon met 200 meter en liep langzaam een route van 2, 4, 6, 10 kilometer. Kroon op mijn herstel was de NS-wandeling van Castricum naar Egmond aan Zee, 15 kilometer!
Nu ben ik bijna aan het einde van mijn herstel en is de training begonnen voor langere afstanden. Ik zou het heel leuk vinden als je mij in deze training en mijn toekomstige avonturen volgt, hier of op instagram @wandelenmetwendy.
Leuk! Kijk uit naar je volgende blogs! Hopelijk wandel ik een keer met je mee! X
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk wen!! Op naar de tour texel-het gooi
LikeGeliked door 1 persoon