Na een paar jaar intensief hardlopen scheurde ik op een dag mijn enkelbanden. Tijdens mijn herstelperiode mocht ik beginnen met korte wandelingen zodat ik uiteindelijk weer zou kunnen starten met hardlopen. Dat is gelukt, maar er kwam nog iets bij. Ik wilde niet meer stoppen met wandelen. Ik hoop je hier op mijn blog teMeer lezen over “Wandelen met Wendy”